دانلود آخرین ورژن مرورگر سافاری
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.



بازدید : 29671
نویسنده : ميلاد007

است! شرکت Apple نسخه ۵ مرورگر خود را وارد بازار کرده است . نسخه ۵ بعد از ورود به بازار بسیار سریع میان کاربران جا باز کرده است . یکی از خصوصیات های این مرورگر قدرتمند و سریع ، ظاهر فوق العاده زیبای آن است . از نظر قابلیت های مهم باید بگوییم هیچ دسته کمی از مرورگرهای ذکر شده ندارد بلکه بسیار قدرتمند تر و سریعتر از آنهاست. Safari شاهکار شرکت Apple است. این نرم افزار مرورگر (Browser) قدرتمندی است که برای دو سیستم عامل Mac و Windows ارائه می شود . مرورگر سریع صفحات با امنیت بسیار بالا و همچنین ظاهری بی نظیر در میان مرورگرها کاربران هنگام مرور صفحات به وجد می آورد . از نظر سرعت شرکت اپل اعدای بی نظیر بودن را دارد. این نرم افزار در اجرا جاوا اسکریپت از همه مرورگرها سریعتر است و باعث می شود بارگذاری صفحات بسیار سریع انجام شود . قابلیت های معمول مرورگرها یعنی Tab Browsering و Pop-Up Blocker نیز در این مرورگر وجود دارد .همچنین نمایش سایت هایی که شما بیشتر از بقیه سایت ها به آنها مراجعه می کنید ، در صفحه اول این مرورگر تعبیه شده است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Safari:
- سرعت بی نظیر در مرور صفحات
- محیط کاملا گرافیکی و بی نظیر این مرورگر
- امنیت فوق العاده بالا در نگهداری پسوردها و…
- سازگاری با تمام زبان های رایج مخصوصا زبان فارسی
- دارا بودن دانلود منجیر قدرتمند به صورت پیش فرض
- پشتیبانی از قابلیت Tab Browsing
- داشتن موتور جستجو قدرتمند با پشتیبانی از Google و Yahoo
- نمایش سایت های پربازدید توسط شما در صفحه اول نرم افزار
- و…

برای دانلود روی آیکون زیر کلیک کنید




:: موضوعات مرتبط: ◄◄◄نرم افزار کامپیوتر , مرورگر وب , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مرورگر سافاری , دانلود آخرین ورژن سافاری , دانلودsafari , دانلود آخرین ورژنsafari , دانلود مرورگر اپل , دانلود مرورگرapple , دانلود مرورگر , مرورگر سافاری , مرورگرsafari , سافاری , safari ,



دیدن این موارد را به شما پیشنهاد میکنیم
.



می توانید دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


محبوبـــ کــردن

کد گوگل پلاس سری اول